Német vendégek

Feltöltve: 2013. február 1.

Egy hét felhőtlen szórakozás a Bodelshauseniekkel

Bodelshausenből január 21-én hétfőn érkeztek vendégek az iskolánkba. Amikor megérkezett a buszuk, már izgatottan vártuk, hogy vajon milyenek lesznek majd.
Megérkezésük után az ebédlőben fogadtuk őket, és egy kis beszélgetés után megkezdődött a vacsora. Másnap reggel reggelivel kezdődött a nap. Ezután az 5. és 7. osztályosok köszöntőjét tekintettük meg a Díszteremben. 10 órakor indultunk a Keceli Hadtörténeti Múzeumba, ahol a fegyvertárat is megnéztük. Ezután az ebéd következett, amit a sportprogram követett a sportcsarnokban, ahol német-magyar focimeccsnek lehettünk szemtanúi. Majd 1500-kor következett a kincsvadászat, amit mindenki nagyon élvezett, és ezalatt remek lehetőségünk adódott arra, hogy beszélgessünk a németekkel. A kincskeresés célja a fagyizó volt, ahol fáradságos séta után egy sütit vagy fagyit fogyaszthattunk el. A napot a vacsora zárta.
Szerdán délelőtt órákat látogattak velünk, ahol a két német óra alatt igyekeztünk őket megtanítani a magyar köszönési formákra és néhány magyar szóra.  A délutánt a vendéglátó családoknál töltötték. Először azzal foglaltuk el őket, amivel akartuk, azután fél 4-kor bowlingozni indultunk Jakabszállásra. Szerintem ezt a programot mindenki nagyon élvezte. Ezután pizza volt a vacsora. Elérkezett a csütörtök. Reggel fél 9-kor már mindenki lázasan várt a parkolóban a buszra, hogy induljunk Kecskemétre. Az első állomás a filmstúdió volt, ahol több rajzfilmből láttunk részletet. Valamint betekinthettünk a kulisszák mögé is. Ezután a vadasparkba mentünk.  Az állatok megtekintése után a planetárium következett, ahol egy PowerPointos bemutatóval bepillantást nyertünk a naprendszerbe. Ezután egy kis csillagnézés is volt, természetesen sötétben. Két és fél óra szabadprogram következett a Malomban, ami szerintem mindenkinek nagyon tetszett.  Péntek reggel  a Wattay Szakközépiskola és Szakiskola tanműhelyébe mentünk, ahol az asztalos és a szerkezetlakatos szakma szerszámait ismerhettük meg.  Utána a Közlekedési Múzeumba mentünk. 11-12 óráig korcsolyáztunk  a kiskőrösi műjégpályán, ami egy fantasztikus program volt. Ebéd után kétféle programból választhattunk. A csoport egyik fele a termálfürdőben töltött el néhány órát, a többiek egy cukrászdában beszélgette. Utolsó nap, szombat délelőtt lovaskocsikáztunk a Vadkerti-tó körül . Elég hideg volt, de ez is egy nagyon hangulatos program volt. Majd délben a családoknál ebédeltek a németek.  Utána moziba mentünk, ahol a Csupasz pisztoly című filmet néztük német nyelven, magyar felirattal, ami nagyon izgalmas film volt. 1900-órakkor kezdődött a bál, ami nagyon jó hangulatban telt, sokat beszélgettünk a németekkel. 1 órakor kikísértük őket a szállásra, ott búcsúztunk el tőlük.
Ezt a hetet nagyon élveztük velük. Remélem, hogy lesz még olyan alkalom, amikor eljöhetnek hozzánk.

A képeket megtekintheti a FOTÓTÁRBAN.

crossmenu linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram