Bodelshauseni kirándulás

Feltöltve: 2014. április 29.

Egy hét Bodelshausenben

Egy csodálatos hetet tölthettünk el testvérvárosunkban, Bodelshausenben. Feledhetetlen élményekben volt részünk Németországban.

2014. március 30-án este 8 órakor indultunk el. Szabadiné Erzsike néni, Eilerné Ildikó néni és Fejesné Éva néni kísértek el minket. Másnap délelőttre értünk oda, ahol kedvesen fogadtak minket. A reggeli után a városi sportcsarnokba mentünk, ahol a hosszú út után egy kicsit sportolhattunk. Délután a szállásra mentünk, hogy kicsomagoljunk. Majd a polgármesteri hivatal konferenciatermébe mentünk, ahol megismerhettük a minket fogadó 9. osztályos tanulókkal. A falon lévő kép segítségével a polgármester úr bemutatta nekünk a várost. Azután a vendéglátó gyerekekkel városnéző sétára indultunk.

A másnap délelőttöt két csoportban töltöttük. Az egyik csapat egy edzőterembe ment, a másik társaság az iskola háztartástan termében főzött egy helyi specialitást. Az étkezést követően egy hosszú sétára készültünk. Megnéztük a közelben lévő római romokat. A délutánunk nagy részét a családoknál töltöttük. A családok szívéjesen fogadtak minket.

Szerdán egy izgalmas délelőttöt töltöttünk a zuffenhauseni kalandparkban. A következő megállónk a stuttgarti Mercedes-Benz múzeum volt. Egy bő órát kaptunk, hogy végigjárhassuk. Utána egy kis vásárlás jött. Majd egy görög étteremben vacsoráztunk.

Csütörtökön a Schönbuch - múzeumot látogattuk meg. A múzeum megtekintése után mentünk el a Ritter Sport csokigyár bemutató termébe, ahonnan a legtöbben nagy zacskókkal tértek vissza a buszhoz. Később Tübingen óvárosát tekinthettük meg majd egy séta után egy kellemes csónakázás következett a Neckar csatornán.

Pénteken hosszú búcsúzkodás után indultunk útnak. Az utazás közben megálltunk a gyönyörű melki apátságnál és egy kis sétát tettünk a városban. Éjfél körül szerencsésen hazaértünk.

Ez alatt a hét alatt sok feledhetetlen élményben volt részünk. Örülünk, hogy eljuthattunk ide és átélhettünk ennyi kedves élményt. Az itt szerzett kapcsolatokat ápolni szeretnék, mert nyelvtanulás szempontjából ez nagyon hasznos.

Írta: Kárász Blanka, Kléh Emma

Fotó

crossmenu linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram